Ik ben super tevreden met mijn gellak manicure, prachtig afgewerkt tot in detail🥰
Shauni
-
7 maanden geleden
Anastas
-
10 maanden geleden
Як завжди, поофесійно та якісно!
Anna
-
10 maanden geleden
Anastasiia
-
11 maanden geleden
Volkova
-
11 maanden geleden
Dubiy
-
11 maanden geleden
Natalia
-
11 maanden geleden
Иванна
-
11 maanden geleden
The best !
Dilan
-
11 maanden geleden
Zeer professionele en aangename nagelstyliste! Ze werkt heel nauwkeurig en zorgt ervoor dat je je meteen op je gemak voelt. Zeker een aanrader!
Daria
-
11 maanden geleden