5.0
gebaseerd op 14 reviews

Ik ben super tevreden met mijn gellak manicure, prachtig afgewerkt tot in detail🥰

Shauni - 7 maanden geleden

Heel erg bedankt voor je lieve review! 🥰 Ik ben blij dat je zo tevreden bent met je gellak manicure. Tot de volgende keer!

aNdore
Anastas - 10 maanden geleden

Як завжди, поофесійно та якісно!

Anna - 10 maanden geleden
Anastasiia - 11 maanden geleden
Volkova - 11 maanden geleden
Dubiy - 11 maanden geleden
Natalia - 11 maanden geleden
Иванна - 11 maanden geleden

The best !

Dilan - 11 maanden geleden

Zeer professionele en aangename nagelstyliste! Ze werkt heel nauwkeurig en zorgt ervoor dat je je meteen op je gemak voelt. Zeker een aanrader!

Daria - 11 maanden geleden